Olga Konosenko

Olga Konosenko

Olga Konošenko baigus Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Baleto skyrių LNOBT dirba nuo 1996 m. 2002 m. tapo Permės tarptautinio baleto konkurso diplomante ir pelnė specialųjį prizą už muzikalumą. 2002 m. buvo apdovanota Australijos lietuvių baleto draugijos pirmininko Jurgio Žalkausko premija. Tais pat metais Operos švyturių apdovanojimuose pelnė „Metų baleto vilties“ prizą. Net keturis kartus Operos švyturių apdovanojimuose buvo išrinkta Metų baleto soliste (2007, 2010, 2011, 2016 m.). 2011 m. baigė LMTA magistro studijas, įgijo choreografo ir pedagogo profesines kvalifikacijas, jai suteiktas meno kūrėjo statusas. 2014 m. pelnė Lietuvos Vyriausybės kultūros ir meno premiją.
2004–2005 m. sukūrė projektą „Trecento – nupiešk sau gyvenimą“, kurį pristatė ir Lietuvos įstojimo į ES iškilmių programoje, sukūrė šokio spektaklius „Renesanso paletė“ (2007 m.), „Linija“ (2011 m.), kaip choreografė 2012 ir 2013 m. dalyvavo LNOBT projektuose „Kūrybinis impulsas“. Gastroliavo Vokietijoje, Olandijoje, Italijoje, Graikijoje, Egipte, JAV, Lenkijoje, Prancūzijoje, Latvijoje, Ispanijoje, Danijoje, Didžiojoje Britanijoje ir kt. 2008 m. šoko pas de deux iš „Le Pavillon de Armide“ (chor. J. Smoriginas) Maskvos K. S. Stanislavsklio ir Nemirovičiaus-Dančenkos akademiniame muzikiniame teatre bei Bostono „Cutler Majestic Theatre“ ( su M. Liepa ir N. Juška). Nuo 2012 m. kaip solistė gastroliuoja su Monica Loughman Ballet Ireland’s Ballet Company. 2013 m. dalyvavo tarptautiniame muzikos festivalyje Sopot classic. 2014 m. šoko XIX tarptautiniame Rudolfo Nurejevo vardo baleto festivalyje. Kartu su N. Juškos baleto miokykla organizuoja vaikų baleto ir šokio spektaklius. LNOBT šoko su Igoriu Yebra (Ispanija), Aleksandru Volchkovu (Maskvos didysis teatras), Dmitrijumi Matvijenko (Ukraina). Dalyvauja A. Cholinos šokio teatro, Vilnius baleto spektakliuose., BBT Baltijos baleto teatras.

Sukurti vaidmenys:
Raimonda („Raimonda“),
Snieguolė („Snieguolė ir septyni nykštukai“),
Mari („Spragtukas“),
Titanija („Vasarvidžio nakties sapnas“, chor. K. Pastor),
Driadžių valdovė, Gatvės šokėja („Don Kichotas“, chor. V. Vasiljev),
Eglė („Eglė žalčių karalienė“),
Magnolija („Čipolinas“),
Alyvų fėja („Miegančioji gražuolė“),
Venera („Valpurgijos naktis“),
Pelenė („Pelenė“),
Solistė („Acid City“, chor. K. Pastor),
Odeta Odilė („Gulbių ežeras“),
Solistė („Carmina Burana“),
Mirta, Žizel („Žizel”),
Princesė („Ugnies paukštė“),
Džuljeta, Sinjora Kapuleti („Romeo ir Džuljeta“, chor. V. Vasiljevas, 2016 – chor. K. Pastoras),
Jekaterina („Rusiškasis Hamletas“, chor B. Eifman)
Balerina („Raudonoji Žizel“, chor B. Eifman),
Emilija („Dezdemona“, chor. K. Simonov),
Barbora Radvilaitė („Barbora Radvilaitė“),
Olimpija („Kopelija“, chor. K. Simonov),
Silfidė („Silfidė“, chor J. Kobborg),
Ana Karenina, Betsi („Ana Karenina“, chor. A. Ratmanskij),
Gamzati („Bajaderė“),
Marina („Graikas Zorba“, chor. L. Massine),
Franciska („Žydrasis Dunojus“)
Blanšeflerė („Tristanas ir Izolda“, chor. K. Pastor),
Sofija, Bronislava („Čiurlionis“),
Karmen („Karmen“),
Sniego Karalienė („Sniego karalienė“, chor. M. Corder) ir kt.

Scroll to Top